Laatste dagen Aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlijn Meyers - WaarBenJij.nu Laatste dagen Aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marlijn Meyers - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Aruba

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

01 Februari 2017 | Aruba, Aruba

Dit blog had ik al lange tijd geschreven en zonde om niet op te loaden. Dus bij deze, een kleine 2 maanden later, mijn laatste blog uit Aruba!

Het wordt hoog tijd voor mijn 2de en tevens laatste blog vanuit Aruba!
Inmiddels 13 weken verder, kan ik zeggen dat ik helemaal gewend en ingeburgerd ben. Mag ook wel, gezien ik over 2 nachten geacht word het vliegtuig in te stappen. Eigenlijk heb ik zoveel te vertellen dat het wel 8 A4tjes kunnen worden, maar laat ik het kort en bondig houden.
Ik had beloofd wat meer op mijn dagelijkse activiteiten in te gaan. Op maandag, woensdag en vrijdag loop ik met dokter H mee, die een eigen polikliniek heeft en op dinsdag en donderdag loop ik op de polikliniek van het ziekenhuis mee. Super fijn voor de afwisseling, want bij dokter H mag ik alle echo’s maken, waar ik onwijs veel van leer. Op de andere poli draai ik voornamelijk het spreekuur mee, waar ik alle nieuwe patiënten mag zien. Daarnaast sta ik 1-2 dagdelen op de OK, altijd als eerste assistent! Wat inhoudt dat ik heel veel kan en mag doen tijdens de operatie.
De dagen zijn op maandag, woensdag en vrijdag wel lang, tot 21.00u is geen uitzondering, maar daardoor geniet ik extra van de vrije avonden op dinsdag en donderdag.
En niet vergeten de weekenden. We zijn met een groep van rond de 12 co-assistenten, welke continu wisselt van samenstelling en vaak is er ook wat aanhang over of zijn er vrienden op bezoek. Ieder weekend is het weer genieten van het strand, de zon, de zee, af en toe een drupje regen en ontelbare Amstel Brightjes. Zelf heb ik het ontzettende geluk gehad dat 2 vriendinnen over zijn gekomen! Esther is een week hier geweest, toen had ik 1,5 week ‘rust’ om daarvan te herstellen ;) en wat gemiste uren stage in te halen en daarna stond Amy op het vliegveld! Met beide heb ik ontzettend veel leuke dagen gehad: tot laat of vroeg gedanst, gezwommen in de zee (dag en nacht) en genoten van de stranden, de lekkere etentjes en de lokale biertjes en cocktails!
Tussendoor ben ik zelf ook nog in NL geweest, om kerst en oud&nieuw met familie en vrienden te kunnen vieren! Het was fijn om weer even thuis te zijn en iedereen te zien, maar mede dankzij de temperaturen verlangde ik weer terug naar Aruba.
Nog 1 dag stage, nog 1,5 vrije dag en dan is het tijd om terug te keren naar het koude Nederland. En dan zie ik eindelijk m’n zus weer! Zij was 5 maanden op wereldreis met Sander en komt net een paar dagen voor mij thuis.
Ik ga nog even genieten hier en hoop mijn stage goed af te kunnen ronden.
Bedankt voor het lezen, tot snel!
Ayo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlijn

Wanderlustig met een voorliefde voor exotische bestemmingen.

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 15936

Voorgaande reizen:

12 Maart 2017 - 12 Juli 2017

Melbourne!

27 Oktober 2016 - 05 Februari 2017

Aruba

27 Augustus 2016 - 09 September 2016

BALI

18 April 2016 - 01 Mei 2016

Bali!

01 November 2015 - 12 November 2015

Marokko

04 Juli 2014 - 24 Juli 2014

Sri Lanka

07 Maart 2014 - 11 April 2014

Gambia - Go for Africa

Landen bezocht: