Here we go! - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Marlijn Meyers - WaarBenJij.nu Here we go! - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Marlijn Meyers - WaarBenJij.nu

Here we go!

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

04 Juli 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Dag 1 - The lonely traveller
Zou je dit wel doen Marlijn? Ik weet dat ik niet heel goed was in het bijhouden van mij vorige reisblog (echt het laatste deel komt nog!) maar omdat ik wel veel positieve reacties heb ontvangen, dacht ik; geef het nog een kans. Op het moment bevind ik mij op 11125 meter hoogte op 4706 km van Abu Dhabi in een erg luxe vervoermiddel. Het enige nadeel zijn de 3 schreeuwende kinderen die elkaar soms aansteken. Het liefst in canon.. Maar ik mag niet klagen, het menu (!) ziet er veelbelovend uit, mijn iPhone hangt aan de oplader, een scherm met 1000 mogelijkheden aan entertainment (zelfs voetbal kan ik zien! Hopelijk ook in m'n volgende vlucht) en mocht ik me alsnog vervelen en geld teveel hebben, kan ik altijd WiFi kopen. (Helaas is m'n budget voor dag 1 al op aan m'n Chanel cravings)
Abu Dhabi is niet mijn eindbestemming, maar ik ben een quick transfer (volgens het label om m'n backpack). Met 2,30 uur om over te stappen, dacht ik rustig aan te kunnen doen, misschien zelf nog een korte hop-on, hop-off bus te pakken, maar dat label heeft toch een bepaalde invloed op me. Nog even geen vakantie, easy-on tempo.
Mijn eindbestemming is Sri Lanka. Daar landt Rosa (vanuit India) 10 minuten eerder dan ik en samen gaan we 3 weken in Sri Lanka rondreizen. Ik als inmiddels ervaren reiziger, maar een leek als het op backpacken aan komt en Rosa, de ervaren traveller, maar met een gave om zich meerdere malen aan dezelfde steen te stoten (haar eigen woorden). Dat belooft wat! Eén geruststelling; het eerste hostel is inmiddels wel geboekt en we hebben er onwijs veel zin in.
Op dit moment komt er wat turbulentie en moet ik gelijk aan iemand denken; turbulentie is een comfortkwestie, geen veiligheidskwestie. Mensen met vliegangst; hier zit uw coach ;)
Ik ga me nu vermaken met m'n tv, muziek, tijdschriften en mensen kijken dus voor nu Hasta la Vista!
Na een eerste goede vlucht, kinderen worden uiteindelijk ook moe, ben ik aangekomen op het vliegveld van Abu dhabi. Veel kleinere mensen en een groepje blanken, verzameld om het tv scherm, voetbal kijkend. Na een pizza punt sluit ik me hierbij aan. Over 1,5 uur vertrekt de volgende vlucht, geen reden om te haasten.

  • 04 Juli 2014 - 20:14

    Mama:

    Hey Marlijn weer aan verslag begonnen, wel volhouden hè. Ik blijf je volgen, en kijk uit naar t volgende verslag. Doe Rosa de groetjes en heel veel plezier samen, maak er n onvergetelijke reis van. Liefs Mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Marlijn

Wanderlustig met een voorliefde voor exotische bestemmingen.

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 15938

Voorgaande reizen:

12 Maart 2017 - 12 Juli 2017

Melbourne!

27 Oktober 2016 - 05 Februari 2017

Aruba

27 Augustus 2016 - 09 September 2016

BALI

18 April 2016 - 01 Mei 2016

Bali!

01 November 2015 - 12 November 2015

Marokko

04 Juli 2014 - 24 Juli 2014

Sri Lanka

07 Maart 2014 - 11 April 2014

Gambia - Go for Africa

Landen bezocht: